- Masszázsdepo
- Leggyakoribb kérdések
- Hogyan jelenthetem be a hibát?
Hogyan jelenthetem be a hibát?
Erre a célra külön felület áll rendelkezésre weboldalunkon, ami közvetlenül a szervizes kollégákhoz juttatja a bejelentést!
Hibabejelentés lépései QR kóddal:
1. Okos eszközén (pl. telefonján) olvassa be a távirányítón található QR kódot.
(Apple eszközökön a Kamera app, míg Android eszközön QR olvasó app segítségével)
2. A Termék egyedi weboldalán válassza a "SZERVIZ" menüt
3. A Szerviz menüben válassza a "Meghibásodás bejelentése" menü pontot
4. Adja meg az adatokat, a hibaleírást, majd küldje el, a "BEJELENTÉS ELKÜLDÉSE" gombbal
Hibabejelentés lépései weboldalon:
1, Kérem látogasson el weboldalunkra,
2, A felső menüsorban válassza "Ügyfélszolgálat" menüpontot
3, Az ÜZENET KÜLDÉS részben a HIBABEJELENTÉS gombra kattintson
4, Az itt megjelenő felugró ablakban adja meg a kért adatokat,
5, Küldje el a bejelentést az ELKÜLD gombra kattintva!
6, "Köszönjük üzenetét, Szervizünk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot"
üzenet jelzi az email elküldését