- Masszázsdepo
- Menü - Szerződési feltételek
Vásárlási és Szerződési Feltételek
(ÁSZF)
internetes rendelés esetén
(Személyes vásárlás esetére vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket kérje kollégánktól!)
Szolgáltató adatai
Cégnév: X-Train Kereskedelmi és Szolgáltató Kft
Székhely: 3525 Miskolc, Palóczy L. u 9. 3/3.
Levelezési cím: 2040 Budaörs, Budapesti út 93.
Adószám:11447696-2-05
Cégj.sz.:05-09-024247 / Miskolci Törvényszék Cégbírósága
Adatkezelési nyilvántartás:NAIH-78124/2014.
Ügyvezető, tulajdonos: Lukács László , Tel: +36 20 9436110
Bankszámla szám: ERSTE BANK: 11600006-00000000-97966553
Kereskedelmi tevékenységre vonatkozó nyilvántartást vezető hatóság:
Budaörs Polgármesteri Hivatal Igazgatási Osztály
Bankkártyás fizetés: B-Payment Szolgáltató Zrt. 1132 Budapest Váci út 4. www.b-payment.hu
TárhelySzolgáltató: Servergarden Kft./ 023 Budapest, Lajos utca 28-32./ www.servergarden.hu
Az adatközpont címe:1011 Budapest, Expo tér 5-7.
Raktár, Szerviz: 2040 Budaörs, Budapesti út 93., Telefon: 06 70 9436 110
Vevőszolgálat, Panaszkezelés, Vásárlószolgálat
Címe: 2040 Budaörs, Budapesti u. 93.
Email: info[kukac]masszazsdepo.hu,
Telefon: 06 70 9436 110
Hiba bejelentés: https://www.masszazsdepo.hu/ugyfelszolgalat/
Masszazsdepo Webáruház felhasználói korlátozások
A masszazdepo.hu Webáruházat (továbbiakban Webáruház) csak az ÁSZF feltételeit és az Adatvédelmi Szabályzatot (továbbiakban ÁSZF) elfogadó személy használhatja. Azaz a használat során a Vásárlónak el kell fogadnia az ÁSZF feltételeit, és az Adatvédelmi Szabályzatban szereplő adatkezelést. Rendelés leadással a Vásárló magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen ÁSZF-ben leírtakat.
Vásárló alatt értjük az összes természetes és jogi személyt, valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyokat.
A vásárló magában foglalja a Fogyasztó fogalmát. Fogyasztó a Ptk. 8:1.§ 3. pontja értelmében az önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Kiskorú, vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata. A Webáruháznak nem feladata és nincs is rá lehetősége, hogy ellenőrizze a felhasználói oldalon álló személy kilétét, ezért ennek felelőssége kizárólag a Vásárlót terheli.
Megrendelés, Elektronikus szerződéskötés lépései
Termékinformációk
A Webáruházban még megrendelés előtt informálódhat a termék fontos tulajdonságiról, jellemzőiről. A terméket bemutató oldalon találja a termék részletes jellemzőit, technikai tulajdonságait, leírását. A termék leírásánál, ismertetőinél maximális figyelemmel jártunk el, igyekezve, hogy semmiképpen ne adjunk félreérthető információkat. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért, elírásáért nem vállalunk felelősséget. Kétely esetén kérjen információt Vásárlószolgálatunkon!
A feltüntetett képek a termékről készült, saját vagy gyártói képek, amik kisebb részletekben eltérhetnek.
Raktárkészleti információk tájékoztató jellegűek.
Árfeltüntetés
Amennyiben a terméket ismertető oldalon árat is talál, úgy lehetősége van az adott termék megrendelésére, megvásárlására. Az ár bruttó (ÁFÁ-t is magában foglaló) vételár Forintban (HUF). A feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek.
A Szolgáltató az esetleges adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. árfeltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben kizárja.
Külföldi vásárlók számára Euróban (EUR) adunk árajánlatot, emailben.
Szállítási költségek
A termék adatlapon tájékoztatást kap a legkedvezőbb szállítási költségről, és az árban foglalt garanciáról. Kosárba helyezve látja az összes szállítási lehetőséget és azok költségét, szolgáltatásait.
A megrendelés lépései:
A válassza ki a kívánt termék/szín variánst, és a „ kosárba teszem" vagy „Vásárlás” gombra kattintva termék az Ön "kosarába" kerül. Megjelenik a részletes garancia, és szállítási lehetőség kínálat. Itt választhat a szállítási lehetőségek közt, illetve vásárolhat extra garanciát. Egyes terméknél lehetőség van kiegészítő termék vásárlására is.
Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhat:
Vásárlás
- Amennyiben kosara üres adja meg az Önt azonosító személyes adatait (melyeket bizalmasan kezelünk, ld. Adatvédelem)
Fontos!
Email címét, és telefonszámát figyelmesen adja meg! A Webáruházat semmilyen felelősség sem terheli abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a Vásárlóhoz, mert hibás e-mail címet adott meg, vagy az e-mail fiók tárhely telítettsége miatt számára nem hozzáférhető.
- Válasszon a termékez tartozó szállítási módok közül.
Jellemző szállítási módok: Raktári személyes átvétel, Futárszolgálat, VIP vagy Szakértői Szolgáltatói kiszállítás. Bővebben>> Szállítási módok
- Választhat extra kedvezményesen kapcsolt-termék ajánlatunkból. Kedvezmény igénybevételére "Promóciós kód" megadásával van lehetősége, amennyiben van meghirdetett kód akció és Ön rendelkezik vele.
- Kosár tartalmának áttekintése: Amennyiben szükséges itt törölhet terméket vagy változtathat a megrendelt mennyiségen.
Itt dönthet, hogy befejezi a vásárlást (Kasszához) vagy Újabb terméket tesz a kosárba, ahol már csak az 1- 4 es lépések ismétlődnek! - Kasszánál választhat fizetési módot. Bővebben>>Fizetési módok
Jellemző fizetési módok: utánvét (készpénz), banki átutalás, bankkártya 300.000 Ft-ig.
- Adja meg a szállítási címet és a számlázási címet
- Olvassa el, és fogadja el az ÁSZF-t. Az elfogadott ASZF a megrendeli igazoló emailben csatolásra kerül.
- Adatok áttekintése - Adatbeviteli hibák javítása. Elküldés előtt ellenőrizze az adatokat, javításhoz használja a vissza gombot és javítsa ki kívánt részt!
- Megrendelés gombbal a megrendelését tudja elküldeni, ami fizetési kötelezettséggel jár a Szolgáltató felé, illetve a megrendeléssel kötelező érvényű ajánlatot tesz a termék megvásárlására. (amitől legkésőbb az átvételt követő 14 napon belül elállhat)
10. Amennyiben bankkártyás fizetést választott, átirányításra kerül a bankkártya Szolgáltató által üzemeltetett felületre, ahol elvégezheti a Bankkártyás fizetést. Szükség lehet a bank SMS-ben elküldött tranzakciós ellenőrző kódjára. A fizetés sikerességről azonnali visszajelzést kap. bankkártyás fizetést 300.000 Ft-ig tud végezni.
Visszaigazolás - Megrendelés beérkezett
A megrendelés sikeres elküldését az internetes oldalon, az elküldést követően azonnal visszaigazolja rendszerünk. A megrendelés megérkezését elektronikus levélben (email) jelzi vissza - "Megrendelés beérkezésének visszaigazolása". Ez az email kizárólag azt jelzi, hogy a megrendelés beékezett a Webáruházhoz. A megrendelés elfogadásáról-teljesíthetőségéről később informáljuk.
Az emailben csattolásra kerül az elfogadott ÁSZF. A Vásárló Webáruház honlapján való megrendeléssel elismeri, hogy jelen ÁSZF, valamint az Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseit megismerte és elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, továbbá az Adatvédelmi Szabályzatban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.
Megrendelés elfogadása, szerződés létrejötte
Amennyiben a megrendelt terméket cégünk szállítani tudja, "Megrendelés visszaigazolása" emailt küldünk Önnek.
A megrendelés elfogadása visszaigazolással a megrendelést cégünk elfogadta:
Távollévők közötti szerződés jön létre a Megrendelő, mint Vevő és visszaigazolásban leírt cég, mint Eladó közt, az alábbi feltételek szerint:
- Eladó köteles a megrendelt terméket a "Megrendelés visszaigazolás"-ban leirtak módon a megrendelésben Szállítási címként megadott címre eljuttatni. A termék vételára, a megrendelés/ kiszállítás közti, 5%-ot meghaladó USD/HUF középárfolyam-változása esetén változhat!
- Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállítási címként megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat, amely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza, a fizetési feltételek szerint kifizetni. Fizetőeszköz valuta neme Forint.
- Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek. A szerződéseket az Eladó iktatja, utólag hozzáférhető. Jogi szempontból a Webáruházban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.
- Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Miskolci Városi Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
- A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar. Bárminemű tájékoztatás, ügyintézés és szerződéskötés, valamint a szavatossági/jótállási eljárás nyelve a magyar.
Szállítási határidő
- Raktáron lévő termékeknél, amennyiben külön megegyezés nincs rá, 5-8 munkanapon belül,
- Beszállítói raktárról érkező termékeknél beszállítói beszállítás függvényében, beérkezést követően, mint raktárról.
- Előrendelt termékek esetében, beszállítói visszaigazolás alapján. Raktári beérkezést követően, mint raktárról.
- Előrendelt vagy beszállítói raktárról szállítható termékek esetében minden szállítási határidő kizárólag tájékoztató jellegű.
- Késedelemért felelősséget nem vállalunk. Következményi kárfelelősségünket kizárjuk. Kiszállítás rajtunk kívülálló okok miatt késhet pl. időjárás, járatszervezési vagy egyéb okok miatt.
Megrendelés elutasítása, törlése
Adatbázisunk a lehető leggyorsabban követi a saját és partnereink raktárkészlet mozgásait, ennek ellenére előfordulhat, hogy a megrendelt termék nem szállítható.. Cégünk a szállításra vonatkozóan felelősséget nem vállal. Következményi kárfelelősségünket kizárjuk. - Ez esetben nem jön létre szerződés, Megrendelése elutasításra / sztornózásra kerül, erről emailben értesítjük.
Adatvédelem
Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy megrendeléseik vagy egyéb technikai eszköz útján megadott személyes adataik cégünk nyilvántartásába kerülnek. Ezeket az adatokat kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységhez használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk át. A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, valamint a Kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény alapján történik. A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).
Fizetési, szállítási módok, feltételek
Fizetési módok
Előleg átutalás
A Szolgáltató bankszámlájára történő díjbekérő szerint banki átutalás. Cégeknek, vagy ajándékozás esetében ajánlott fizetési mód.
Utánvét
A termék átvételekor fizethet utánvétel. Ez a fizetés lehet készpénzben vagy azonnali banki átutalással. A banki utalás igazolását kérjük bemutatni.
Bankártyás fizetés
Bankkártyával fizethet előleget, vagy kisebb terméket a vásárlást követően. A bankkártya fizetéskor a bankkártya Szolgáltató által biztosított, Webáruházba integrált felületre irányítjuk. Itt végezheti el az fizetést. Fizetéskor szükség lehet egy SMS-ben kapott ellenőrző kód megadására.
A fizetés során beírt adatokat a Webáruház nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő Szolgáltató cég kezeli és a pénzügyi Szolgáltatók eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvénybe. Bővebben>> B-Payment Zrt honlapján http://b-payment.hu
A termék kifizetésével kapcsolatban a Vásárló érdekkörében felmerülő összes költség - különösen, de nem kizárólag a tranzakciós illetéket, nem magyarországi banknál vezetett bankszámláról való utalás költsége vagy banki készpénzbefizetés költsége - minden esetben a Vásárlót terheli.
Számlázás
A Szolgáltató névre szóló számlát állít ki, amely megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a számlát elektronikusan állítsa ki, és azt a Vevőnek a megadott email címre küldje. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül, a Vevő hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.
A megadott adatok kezeléséről az Adatvédelmi Tájékoztatónkban olvashat. >>link
Tulajdonjog fenntartás
A kiszállított termék Szolgáltató tulajdonában marad mindaddig, amíg a vételár kifizetése teljes egészében meg nem történik.
Szállítási módok
A pontos szállítási díjakat és opciókat a megrendelés során választhatja ki.
Személyes átvétel
A személyes átvétel Budaörsi központi raktárunkból lehetséges Munkanapokon, egyeztetett időpontban.
Szakértői átadás, "VIP" átadás, Ajándék átadás
A „VIP” és a "Szakértői átadás" körében egyeztetett időpontban házhoz szállítjuk a terméket. A kért helyen összeszereljük, és beüzemeljük. Beüzemelést követően szakértő kollégánk betanítja Önnek az alapvető működési folyamatokat (VIP).
Szakértői átadás esetében az összes funkciót áttekintjük Önnel, és helyszínen tanácsokat is adunk a használathoz. Későbbi kérdésire telefonos Vásárlószolgálatunk válaszol Önnek.
Futárszolgálat
A futárszolgálat egyeztetett, vagy azt követő munkanapokon szállítja ki a termékeket. A termék átadása az ingatlan bejáratánál történik. Napon belüli időpont egyeztetést nem tudunk garantálni, mivel futárkiszállítás gyűjtő járat. Igény szerint jelezze, melyik napszak nem felel meg Önnek, a futár azt igyekszik figyelembe venni.
A futárszolgálat az egyeztetett napon megkisérli a termék átadását. Az aznapi szállítást kb 9.00 kor egy sms-ben erősíti meg! Amennyiben nem kapott sms-t, lehetséges, hogy a megbeszélt napi kiszállítás nem lehetséges, és a következő munkanapon újra próbálkozik. Amenyiben nincs otthon, a kétszeri kisérletet követően a futárszolgálat a szállítást teljesítettnek tekinti. A futárszolgálat által felszímított díjat cégünk a teméket az egyeztetett napon át ne vevőnek felszámíthatja.
FONTOS!
Kérjük, hogy a kifogások elkerülése végett átvételkor AZONNAL ellenőrizze a megrendelt terméket.
A terméknek a futárszolgálattól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele igazoltan megtörténik, így az X-Train Kft.-nek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát a Fogyasztó elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. (pl. nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Amennyiben sérülést tapasztal a terméken, vagy a csomagoláson, az átvétel során, haladéktalanul kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét a sérülésekről, készítsen pár fotót a sérült részről, illetve jelezze azt az X-Train kft részére is emailben (info@masszazsdepo.hu)
Ha az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, javítását, vagy cseréjét a Fogyasztó részére az X-Train Kft. díjmentesen biztosítja.
Az átvételt követően észlelt sérülésért az X-Train Kft. felelősséget nem vállal!
Elállás, fogyasztónak minősülő vásárlók joga
Ki a Fogyasztó
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje a Fogyasztó. Ptk. 8:1.§ 3. pontja
Elállási jog határideje
A fogyasztó jogosult átvétel napjától számított tizennégy (14) naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. (Akár az utolsó 14. napon is).
Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a fogyasztónak minősülő Vásárló a megjelölt határidőben, minden kétséget kizáróan igazolható módon nem küldi meg elállási nyilatkozatát, ez úgy minősül, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárló nem teljesítette az elállási jog gyakorlásához szükséges feltételeket, ezért a szerződése nem kerül felbontásra, szerződése továbbra is hatályban marad.
Átvétel napja
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételi napja.
Hogyan gyakorolható az elállási jog
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF Szolgáltató pontjában feltüntetett Vásárlószolgálat elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A leggyorsabb, ha az info@masszazsdepo.hu címre küldi emailben a kitöltött Elállási nyilatkozatot. Letöltés itt: >>Elállási nyilatkozat letöltése
A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelen ÁSZF-nek megfelelően gyakorolta.
Ha a fogyasztónak minősülő Vásárló a megjelölt határidőben, minden kétséget kizáróan igazolható módon nem küldi meg elállási nyilatkozatát, ez úgy minősül, hogy nem teljesítette az elállási jog gyakorlásához szükséges feltételeket. Szerződése nem kerül felbontásra, vagyis szerződése továbbra is hatályban marad.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. A küldés dátuma számít.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. Kérjük az elállási nyilatkozatot tartalmazó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Visszaszállítás ideje
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató pontban feltüntetett Raktár címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, vagy visszajuttatni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak, vagy Szolgáltató megbízottjának) átadja a terméket.
Visszaszállítás költsége
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Kivételek
Azok a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő átvételi/fuvarozási módot választott.
Pl. drágább gyorsabb futárszolgálat, VIP átadás, beüzemelés, banki utalás helyett bankkártyás fizetés.
A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató Vásárlószolgálata fogadja.
Szolgáltató által szervezett szállító, szokásos visszaszállítási költség ajánlata, amely informatív jellegű.
(A konkrét szállítási költséget egyedi igények alapján tudunk adni. Pl. emelet vagy csomagolási felár)
:
0-5 kg |
5.000 Ft |
5-40 kg |
15.000 Ft |
40-75kg |
25.000 Ft |
75-100 kg |
35.000 Ft |
100-150 kg |
50.000 Ft |
Az egyeztetett kiszállítás megkezdését követő elállás (kiszállítási időpontot megelőző 40kg ig 24 óra, 40kg felett 36 órában történő lemondás), vagy kiszállításkor át nem vétel esetén is keletkezik visszaszállítási költség, ami a vevőt terheli a fentiek szerint!
Visszaszállítás
A terméket csomagolja vissza a gyári csomagolásba, vagy lássa el annak megfelelő szállítási védelemmel. A termék szállításra alkalmas becsomagolása a Fogyasztó felelőssége. A szállítás közbeni, vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat, hiányosságokat a Fogyasztó köteles megtéríteni!
Visszaszállítás előtt kérjük, egyeztessen beszállítási időpontot! Terméket kizárólag előzetes időpont egyeztetetés után áll módunkban átvenni.
A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
Visszafizetés
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti, a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. 300.000 Ft feletti kifizetést a Szolgáltató banki utalással teljesíti; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
Visszatartás
A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg meg nem bizonyosodott a termék állagáról, sértetlenségéről.
Értékcsökkenés
A Fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett rongálásért, értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat, vagy szakszerűtlen használat miatt következett be. Értékcsökkenés vagy elutasítái ok lehet pl. dohányfüst szag, kisállat ször, macska karom nyomok a kárpiton. Ezen értékcsökkenéssel arányos összeget a Szolgáltató az elállási joggal érintett termék vételárának visszatérítése során érvényesíti, azaz ezen összeget a visszatérítendő vételárból beszámítással levonja. Az értékcsökkenés nagysága az elállással érintett termék jellege, vételára, valamint a fentiek szerinti használatból eredő kopás/elhasználódás mértéke alapján kerül megállapításra.
A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak. Pl. Előrendelt (a Vevő személyéhez kötött, illetve utasításai alapján, vagy kifejezett kérésére beszerzett) terméket nem áll módunkban visszavenni!
Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.
Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
Fogyasztónak minősülő vásárló javára, önként biztosított 30 napos csere jog
A Szolgáltató az Elállás pontban leírtakon túl, az átvételt követő 30 naptári napon belül vállalja a termék becserélését, beszámítását a következő feltételekkel:
A Fogyasztónak minősülő vásárló a vásárlását szaktanácsadónk segítségével végezte, a vásárlást személyesen bemutatótermünkben, vagy annak megfelelően végezte. A megrendelést tanácsadónk vette fel (rögzítette).
A visszaadott termék azonnal elérhető raktári készletről került értékesítésre. Az egyedi igény alapján, vagy későbbi beszállításból előrendelt termékre nem áll módunkban cserét alkalmazni.
Az új (csere) termék raktáron van, vagy rendelés alatt áll és 30 napon belül beérkezik.
A Szolgáltató a csere során pénzvisszafizetést nem végez. A Szolgáltató azonos, vagy nagyobb értékű termékbe számítja be a teljes vételárat. A Fogyasztó kérésére alacsonyabb értékre cserélés is lehetséges, amely egyedi megállapodás kérdése.
A Fogyasztónak a terméket sértetlen, hibátlan állapotban (sértetlen, hibátlan, ép, karcoktól, szennyeződésektől, szagoktól mentesen) összes tartozékával és eredeti csomagolásával együtt kell visszaadnia. A csomagolásnak eredetinek, állagának a terméket mások számára újszerű állapotban értékesíthetőnek kell lennie.
A Szolgáltató költségmentesen vállalja az új termék kiszállításával egyidejűleg végezve a visszaszállítást, kívéve az esetleges emeletre/emeletről mozgatást, vagy a szűk nyílászáró miatti extra szét/összeszerelést. Ezen kivételes költségekről kérje egyedi árunkat.
Hibabejelentés módja
Weboldalunkon, az online felületen írásban, amiről visszaigazoló emailt kap a vevő.
https://www.masszazsdepo.hu/ugyfelszolgalat/
A vásárló jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja, hogy javítás kommunikációjának érdekében, sms-t, vagy emailt küldjünk neki.
Jótállás (kivonat a Jótállási feltételekből)
Kötelező jótállás - TELJESKÖRŰ ALAP GARANCIA
A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül a Szolgáltató, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza, vagy ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett (pl. elmulasztott karbantartás, vagy hiba megjelenését követő további használat)
A vásárló ingyenes javításra jogosult, ha a termék jótállási ideje nem járt le, és a fellépő hiba gyártási eredetű, vagy már a megvásárláskor fenn állt a készülékben, és erről a vásárlót nem tájékoztatták.
A termék szervizbe juttatása, vagy a szerelő kiszállási költsége 10 kg-ig a vevőt terheli, e felett a jótállásra kötelezettet.
Jótállásra jogosult
A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve hogy fogyasztónak minősül. (Ptk 685§ d)). Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet 2.§ alapján. A jótállás a vásárlást igazoló bizonylat/számla illetve a jótállás kiállításának napjával kezdődik. Mindezek érdekében kérjük kedves Vásárlóinkat őrizzék mag a fizetési bizonylatot, amit a fogyasztói szerződés igazolásához elkérhet a szerelő.
Kötelező jótállás kezdete
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Vásárló részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
Kötelező jótállás időtartama
A jogszabály ártól függően 1-3 éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő a tartós fogyasztási cikkre. Tartós fogyasztási cikkeknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Kötelező jótállás területi hatálya
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Amennyiben a termék garanciális időn belül, üzemszerű használat mellett meghibásodik, úgy a hiba elhárítására az ország egész területén a gyártók által kijelölt szervizek/szakszervizünk által biztosított szervizháttér áll rendelkezésre.
Önkéntes, kiterjesztett jótállás - KITERJESZTETT "OTTHON" GARANCIA
Az alap, teljes körű kötelező jótálláson túl, a Szolgáltató további, korlátozott jótállást vállal, a megjelölt időtartamra, azon termékekre, ahol ez külön jelölve van, vagy hozzá extraként megvásárolták. Minden esetben a kötelező jótállás lejártát követi a az önkéntes korlátozott jótállás.
Az önkéntes korlátozott jótállás a gyári hibás, a termék funkciójában közreműködő műszaki alkatrészekre, darabokra és ezek cseréjének munkadíjára terjed ki. Kifejezetten nem tartoznak ide a távirányító, kárpitanyagok, kellékek, zippzárak, kézi kezelők, vezetékek, csatlakozók, kopó alkatrészek (pl. csapágyak, perselyek, tengelyek, görgők stb) és a jótállás alól kizárt esetek. A kiszállás díja, vagy a hibás termék szervizbe szállítása a vásárló költsége.
Önkéntes jótállás kizárólag a Szolgáltató és a Polgári törvénykönyvben meghatározott fogyasztók között kötött szerződésekre vonatkozik. Jellemzően az üzleti felhasználás esetén (nem fogyasztó) a kiterjesztett garancia nem érvényesíthető. Üzleti használat esetén lehetősége van egyedi szerződés kötésére.
A jótállás nem érinti az Vásárló jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Jótállás alóli kizárások
Nem érvényesíthető jótállási igény és a javítás díjköteles, amennyiben a meghibásodás nem gyártási eredetű, illetve nem anyaghibára vezethető vissza!
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, a vásárló felel a termék hibáiért, sérüléseiért, károsodásaiért különösen:
- szakszerűtlen üzembe helyezés, összeszerelés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- a hiba rendellenes használat (pl. túlzott igénybevétel) vagy a Kezelési tájékoztatóban/ Használati utasításban foglaltaktól eltérő használat eredménye
- szokásos használatból eredő, természetes kopások (pl. huzat elkopás, karcok, izzó, biztosíték kiégés)
- készüléken kívülálló ok (pl. hálózati feszültség megengedettnél nagyobb ingadozása, alacsonyra méretezett villamos hálózat) következménye
- házilagos javítás vagy bármilyen átalakítás esetén,
- elemi kár, természeti csapás okozta
- szakszerűtlen elhelyezés, tárolás, szállítás, rongálás, hanyagság esetén,
- jótállási jegy a valóságnak nem megfelelő adatokat tartalmaz,
- a készüléket nem a szakszerviz vagy megbízottja javította
- vagy ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, a kereskedő, vagy a szerviz működési körén kívülálló okból (pl. ha fogyasztó a szükséges javítást bármely okból megakadályozza, ha a készüléket olyan helyen üzemeltetik, amely a javító felszerelést szállító gépkocsival nem megközelíthető, illetve onnan a készülék elszállítása nem lehetséges).
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.
Jótállás megszűnése, korlátozása
A jótállás a jótállási idő lejártával, vagy garancia vállalás időtartamának megfelelő üzemóra - 300 üzemóra/év vagyis 5 év garancia esetében ez 1500 óra- használat elérésével megszűnik.
A jótállás idő alatt kötelező karbantartási munkákat írhat elő a Szolgáltató, amit szakszervizzel kell elvégezni. Ennek elmulasztása a törvényi alapra visszacsökkenti a jótállás idejét.
Érvényesíthető igények
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek a másik
szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget okozna, figyelembe véve a termék hibátlan állapotában képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és az igény teljesítésével a jogosultnak okozott kellemetlenséget.
Ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Vásárlónek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Vásárló – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Ha az Vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Alkatrészrendelés esetén ez kitolódhat. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Jogvita
Ha a felek között jogvita alakul ki, amit az Vásárlószolgálat nem tudott békés úton rendezni, az Vásárló Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet.
Szavatosság
Kellékszavatosság és időtartama
Az Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Az Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Fogyasztói szerződés esetén az Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Vásárló érvényesíteni már nem tudja.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Hiba felfedezése, javítása
Az Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Az Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Az Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a az Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Vásárlónek felróható okból keletkezett, nem köteles az Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha az Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
Termékszavatosság
A termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint –kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Az Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.
Termékszavatossági igényként az Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Vásárlónek kell bizonyítania.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatosság és időtartama
Termékszavatossági igényét az Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
Mentesülés
A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, az alábbiakból legalább egyiket hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
Panaszkezelési mód
Vásárlószolgálat
Bármilyen panasza, problémája, kérése van kérem keresse Vásárlószolgálatunkat, a fent magadott elérhetőségek egyikén, emailben, telefonon.
Amennyiben úgy találja, hogy nem tudtuk, Önnek megfelelően megoldani panaszát, kérem ezt jelezze a Szolgáltató cég ügyvezetőjének: Lukács Lászó. Tel:06209436110
Ne feleledje a panasz megoldását minden esetben a Szolgáltató végzi.
Fogyasztóvédelmi hatóság
Amennyiben a fogyasztónak minősülő Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztók 2017-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a http://jarasinfo.gov.hu/ honlapon.
Online vitarendezési platform fogyasztónak minősülő Vásárlóknak
Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van
arra, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárlók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló
jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken
[https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show] keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
A fenti linken elérhető online platformon a beregisztrál, hiánytalanul kitölt egy kérelmet, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy
szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Békéletető testületi eljárás
Amennyiben Szolgáltató és a fogyasztónak minősülő Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói
jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti
a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli a Békéltető Testület előtti eljárásban. Ez egyrészt a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettség, másrészt a Békéltető
Testületi meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása.
Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes Békéltető Testületet
működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. Fgytv. 29 . § (11)
A Pest Megyei Békéltető Testület székhelye:
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-269-0703, Fax: 06-1-269-0703
Honlapunk: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php
www.pestmegyeibekelteto.hu
Panasz elektronikus beadása az alábbi oldalon érhető el:
http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php/panaszkuldes
Békéltető testületek elérhetőségei:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Bírósági eljárás
Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint. Miskolci Járásbíróság, mint illetékes bíróság.(Miskolc, 3525 Dózsa Gy. u 4.)
Melléklet:
ELÁLLÁSI NYILATKOZAT
Alulírott Fogyasztó, kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbiakban megjelölt termék(ek)
internetes adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Eladó: X-Train Kft, 3525 Miskolc, Palóczy u. 9. 3/3
Megrendelés száma:
Megrendelt termék:
Visszaszállítás módja:
A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:
A fogyasztó e-mail címe:
A fogyasztó aláírása:
Kelt:
Elállás esetén töltse ki, majd küldje az
ügyfélszolgálatunkra email-ben :
info@masszazsdepo.hu